Известие

Collapse
No announcement yet.

Тресе при палене 2.4jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мен пък ми е интересно като видиш на ФЕС-а, че няма необходимото налягане да запали и управлението на регулатора е наред....
    Та по-нататък с какво ти помага ФЕС-а?

    П.П. Въпроса е към Нощния, ама колегат над мен е написал нещо в същия смисъл.
    Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 21:11.
    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
      Мен пък ми е интересно като видиш на ФЕС-а, че няма необходимото налягане да запали и управлението на регулатора е наред....
      Та по-нататък с какво ти помага ФЕС-а?

      П.П. Въпроса е към Нощния, ама колегат над мен е написал нещо в същия смисъл.
      Ако няма необходимото налягане ... просто няма да запали

      ---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:14 ----------

      Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщение
      Ти как мислиш, да ли съм направил диагностика, да ли не съм се консултирал с доказани хора, които всички признават? А относно регулатора, смених защото беше надрал, а пътувам извън страната. Вярно надявах се да ми оправи проблема, ама уви. Смених го също така за да не се счупи оста му в помпата и да си остана на пътя. На фес съм гледал как и да ли отчита датчик хол, на осцилоскоп фазов сензор, излишно гориво на дюзите и т.н. След 2 хиляди трябва да сменям ремъци и ролки, като заедно с това ще сваля помпа високо налягане, ще и сменя буталцата, клапаните и оплътненията (има ремонтни комплекти), и ще споделя как е.
      Само не разбрах какво си видял на ФЕС
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
        Мен пък ми е интересно като видиш на ФЕС-а, че няма необходимото налягане да запали и управлението на регулатора е наред....
        Та по-нататък с какво ти помага ФЕС-а?

        П.П. Въпроса е към Нощния, ама колегат над мен е написал нещо в същия смисъл.
        Точно така колега. Видях на ФЕС, че като е загряла бавно вдига налягането в рейла, та реших да сменя регулатора който ми беше правил един два пъти мизерии. Ама после как да разбера от къде идва проблема с налягането от дюзи ли, от помпа ли и т.н. Някъде в темата Бобо беше написал, че си трябва щателна проверка на всички елементи по системата.
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
        Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Ако няма необходимото налягане ... просто няма да запали[COLOR="Silver"]
          Не ми разбра въпроса ли?
          Ще те попитам по друг начин -
          След като колата не пали и закачиш диагностичната програма (в твоя случай ФЕС) и видиш, че няма необходимото налягане, а управлението на регулатора е в норми, датчиците на колянов и разпределителен вал са "в час" с какво ти помага компютърната диагностика по-нататък???
          Аз знам отговора, ма понеже във всяка тема препоръчваш комп. диагностика затова питам.
          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
            Не ми разбра въпроса ли?
            Ще те попитам по друг начин -
            След като колата не пали и закачиш диагностичната програма (в твоя случай ФЕС) и видиш, че няма необходимото налягане, а управлението на регулатора е в норми, датчиците на колянов и разпределителен вал са "в час" с какво ти помага компютърната диагностика по-нататък???
            Аз знам отговора, ма понеже във всяка тема препоръчваш комп. диагностика затова питам.
            ...и видиш, че няма необходимото налягане, а управлението на регулатора е в норми... - нямаш налягане, а управлението е в норма??? Какво не ти пасва тук?

            ---------- Post added at 03:14 ---------- Previous post was at 03:06 ----------

            Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщение
            Точно така колега. Видях на ФЕС, че като е загряла бавно вдига налягането в рейла, та реших да сменя регулатора който ми беше правил един два пъти мизерии. Ама после как да разбера от къде идва проблема с налягането от дюзи ли, от помпа ли и т.н. Някъде в темата Бобо беше написал, че си трябва щателна проверка на всички елементи по системата.
            Ох и този Бобо. Той също ви дава насоки за мислене само, че по малко по друг, различен начин от мен. Но пак така, че да ви вкара в приключение, ако не мислите. Помисли - ако една дюза е запекла и постоянно седи отворена какво ще усещаш? Колко неща има за да са причина за бавно вдигане на налягането - помпа, филтър, помпа с регулатор за високото, датчик на рейката
            Last edited by NightRider; d.m.y г., 03:29.
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Ох и този Бобо. Той също ви дава насоки за мислене само, че по малко по друг, различен начин от мен. Но пак така, че да ви вкара в приключение, ако не мислите. Помисли - ако една дюза е запекла и постоянно седи отворена какво ще усещаш? Колко неща има за да са причина за бавно вдигане на налягането - помпа, филтър, помпа с регулатор за високото, датчик на рейката
              Еми аз какво написах по-горе, че ред по ред се проверяват всички детайли по горивната система. Ама ти пак си настояваш с твоите дрън-дрън та пляс. Написах ти че съм я закачал на ФЕС-а, ама от там нататък как да разбера от къде е проблема за бавно дигане на налягането в рейла. Ти ми обясняваш за запекли дюзи и т.н., нали ти казах, че съм ги проверил, и още нещо ФЕС-а освен да ти даде насока за проблема, не ти го оправя. За това колегите пускат теми и питат за възможни проблеми, а не за да хвърляме боб, леща, папуда и т.н., според тебе.
              Last edited by tonov; d.m.y г., 21:58.
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
              Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                ...и видиш, че няма необходимото налягане, а управлението на регулатора е в норми... - нямаш налягане, а управлението е в норма??? Какво не ти пасва тук?

                ---------- Post added at 03:14 ---------- Previous post was at 03:06 ----------

                Ох и този Бобо. Той също ви дава насоки за мислене само, че по малко по друг, различен начин от мен. Но пак така, че да ви вкара в приключение, ако не мислите. Помисли - ако една дюза е запекла и постоянно седи отворена какво ще усещаш? Колко неща има за да са причина за бавно вдигане на налягането - помпа, филтър, помпа с регулатор за високото, датчик на рейката
                Че какво странно е казал човека,въртиш на стартер налягане ниско,управление на регулатора ОК,има много такива случаи,а отговора е,че налягането се губи някъде преди или след него,демек в помпата или дюзите Искам да ми покажете човек,който може с диагностика да каже,че проблема е в помпата
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Че какво странно е казал човека,въртиш на стартер налягане ниско,управление на регулатора ОК,има много такива случаи,а отговора е,че налягането се губи някъде преди или след него,демек в помпата или дюзите Искам да ми покажете човек,който може с диагностика да каже,че проблема е в помпата
                  как разбра, че управлението на регулатора и самият той са ОК
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    как разбра, че управлението на регулатора и самият той са ОК
                    Ами като е сменен вече с нов,и човека ти каза че го е сменил
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      http://clubalfaromeo.com/forum/attac...1&d=1290086491
                      колеги това ли е регулатор и кои гуми4ки се сменят ?
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Ами като е сменен вече с нов,и човека ти каза че го е сменил
                        Тоя чук по твоята глава ли е? Той хубаво го е сменил, ама тия отстранявания на проблеми с проба - смяна са май най-добрите. А дали е бил проблем точно регулаторът, въпреки всичко?
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Тоя чук по твоята глава ли е? Той хубаво го е сменил, ама тия отстранявания на проблеми с проба - смяна са май най-добрите. А дали е бил проблем точно регулаторът, въпреки всичко?
                          Цецо стига чел м/у редовете,човека каза че го е сменил превантивно,защото пътува много и иска да е сигурен в него,обаче след това проблема е останал.Я ни светни как се хваща с компа проблем в регулатора,като незнаеш с каква нафта е колата,дали не се губи налягане след него.........??????????Въпроса е сериозен..........
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #28
                            Как, как? Не се ли сещаш? Като му се прецака неговия регулатор ще пусне тема и все някой ще му каже как Ама на чуждите коли е майстор от разстояние
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Цецо стига чел м/у редовете,човека каза че го е сменил превантивно,защото пътува много и иска да е сигурен в него,обаче след това проблема е останал.Я ни светни как се хваща с компа проблем в регулатора,като незнаеш с каква нафта е колата,дали не се губи налягане след него.........??????????Въпроса е сериозен..........
                              Горнооряховския специалист ще ти отговори та да престане да спами и пише глупости
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Горнооряховския специалист ще ти отговори та да престане да спами и пише глупости
                                Аз знам как да го направя,но ми е интересно щом го казваш,дали ти знаеш..............
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X